هفت روز ضمانت بازگشت

تمامی کالاهای ارایه شده در وب‌سایت فروشگاه آنلاین اچ وَک، دارای ضمانت اصالت (اصل بودن کالا طبق مستندات ارائه شده در صفحه محصول) و سلامت فیزیکی کالا هستند. همچنین تمامی کالا ها باید بدون ایراد یا اشکال فنی و آسیب دیدگی فیزیکی یا ظاهری بوده و از نظر مشخصات فنی و ظاهری مطابق با سفارش مشتریان گرامی تحویل ایشان گردند. از این نظر تمامی سفارش های خرید از فروشگاه آنلاین اچ وک شامل هفت روز ضمانت بازگشت می‌شوند.


هفت روز ضمانت بازگشت شامل چه مواردی میشود

هفت روز ضمانت بازگشت تعویض کالا در صورت وجود ایراد فنی و فیزیکی

در صورت وجود هرگونه ایراد فنی یا ظاهری اولیه در کالاهای بدون گارنتی شرکتی، کالا با نمونه سالم و نو تعویض می‌گردد.

لازم به ذکر است در صورتیکه کالا دارای گارانتی بلند مدت شرکتی باشد طبق ضوابط شرکت گارانتی کننده تعویض یا تعمیر شده و مبحث ضمانت به شرکت گارانتی کننده ارجاع داده خواهد شد.

هفت روز ضمانت تعویض کالا در صورت مغایرت از نظر مشخصات فنی و فیزیکی

عکس درج شده از محصولات در وبسایت جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزئیات با کالای اصلی تفاوت هاییدر صورت وجود هرگونه مغایرت در کالای ارسالی با اطلاعات فنی و مشخصات ظاهری درج شده در وبسایت یا درخواست شده توسط مشتری به‌صورت تلفنی یا پیام در واتساپ، کالا با نمونه جایگزین تعویض می گردد.


شرایط و قوانین بازگرداندن کالا در فروشگاه آنلاین اِچ‌وَک

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه آنلاین اچ وَک بوده است و فروشگاه آنلاین اچ وَک در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.


بازگشت کالا شامل چه مواردی میشود؟

کالا دارای آسیب فیزیکی یا ایراد فنی باشد

آسیب دیگی فیزیکی با ایراد فنی باید طی هفت روز (بدون در نظر گرفتن تعطیلات و با در نظر گرفتن زمان عادلانه برای رسیدن کالا به شهرستان)، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه آنلاین اچ وَک از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شود.

جهت بازگرداندن کالا تحت شرایط خرابی اولیه از طرف کارخانه و یا کالای دارای آسیب فیزیکی و مشکل فنی، لازم است کارتن یا جعبه اصلی و تمام متعطقات محصول همراه با اصل کالا عودت داده شود، در غیر این صورت امکان صدور تاییدیه بازگشت کالا وجود ندارد، لذا کارتن و تمامی متعلقات را تا حتما نزد خود نگاه دارید. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این ضمانت را از بین خواهد برد.

این سرویس اشکال های فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. مواردی مانند نصب، راه‌اندازی و استفاده نادرست، مشکل ناشی از حمل و نقل و جابجایی توسط مشتری، اعمال تنظیمات اشتباه توسط مشتری، کاربرد غیرمعمول توسط مشتری، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) شامل این بند شده و امکان بازگشت محصول به دلیل اشکال فنی تحت این موارد غیرقابل قبول می‌باشد.

در صورتی که ایراد فیزیکی یا فنی، در لحظه تحویل کالا قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه آنلاین اچ وَک بازگردانده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده (یا شخص حمل کننده) و فاکتور داخل بسته به خدمات پس از فروش فروشگاه آنلاین اچ وَک بازگرداننده شود.

کالا از نظر فیزیکی یا فنی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد

عکس درج شده از محصولات در وبسایت جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد (عکس سمپل یا نمونه مشابه) به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است. در صورت نیاز مشتریان می‌توانند پیش از خرید درخواست عکس از کالای مورد نظر خود را داشته باشند، همچنین در مورد کالاهایی که پلمپ هستند، امکان ارسال عکس از کارتن کالا وجود دارد. (برای این منظور در واتساپ پیام دهید)

وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید طی 24 ساعت کاری (بدون در نظر گرفتن تعطیلات و با در نظر گرفتن زمان عادلانه برای رسیدن کالا به شهرستان) پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه آنلاین اچ وَک از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شود.

در صورتی که کالا پلمپ کارخانه بوده و باز کردن پلمپ موجب باطل شدن گارانتی آن شود، تنها با استناد به اطلاعات درج شده در برچسب و جعبه محصول میتوان مغایرت را اعلام نمود و باز کردن پلپ محصول توسط مشتری، شرایط استفاده از هفت روز ضمانت بازگشت را از بین می‌برد. در این موارد کالا توسط نماینده مجاز شرکت باز شده و در صورت وجود مغایرت از طریق شرکت سازنده به نفع مشتری پیگیری خواهد شد. (نگران نباشید)

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد (از روی جعبه یا کد محصول)، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن یا جعبه اصلی و تمام متعطقات محصول همراه با اصل کالا حفظ شده و عودت داده شود، در غیر این صورت امکان صدور تاییدیه بازگشت کالا وجود ندارد، لذا کارتن و تمامی متعلقات را تا حتما نزد خود نگاه دارید.برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این ضمانت را از بین خواهد برد.

لطفا توجه بفرمایید که در صورت وجود مغایرت پس از باز شدن بسته بندی، کالا به هیچ عنوان نباید استفاده شده باشد. در صورت هرگونه استفاده از کالا، محصول از شرایط بازگشت بدلیل مغایرت خارج خواهد شد.

انصراف مشتری از خرید

هرگونه احتمال انصراف از خرید کالا باید پیش از خرید به‌صورت تلفنی توسط مشتری اعلام گردد.

تبصره 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که به‌صورت کامل در شرایط اولیه خود باشد. هر‌گونه باز کردن بسته‌بندی ، باز کردن پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن تحت عنوان انصراف از خرید را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

تبصره 2: از آنجا که فروشگاه آنلاین اچ وَک یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است (سفارش یک کالا به تعداد و به‌صورت عمده، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

تبصره 3: کالاهای دارای ماهیت خاص یا سفارشی بودن شامل بند انصراف از خرید نمی‌شوند.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید طی تماس تلفنی یا ارسال پیام سفارش خود را لغو کنید.

با استناد به "تبصره 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه تمامی ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.

اگر کالا به‌ همراه کالای هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

کالاهایی که شامل بازگشت بدلیل انصراف مشتری نمیشوند شامل موارد زیر می‌شوند.

فن کویل سفارشی  کویل آبگرم داکت پرده هوا فیلتر تصفیه هوا
دیگ آبگرم فولادی مبدل حرارتی صفحه‌ای منبع آبگرم دوجداره منبع آبگرم کویل دار
منبع انبساط سفارشی انواع پکیج زمینی هیتر صنعتی هیتر تابشی و محیطی
بوستر پمپ گاری استخری کلرزن نمکی سیستم UV
آبنمای استخر چراغ و گریل استخر هیتر سونا خشک و بخار رینگ جکوزی
شیر سه راه موتوری اکچوئیتور ترانسمیترها شیر برقی آب و گاز

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

زمان انصراف از خرید حداکثر هفت روز می‌باشد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.


کالا برگشتی را چطور ارسال کنیم؟

لطفاً پیش از مرجوع‌ کردن کالا، حتما با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً خودداری فرمایید.

کالاهای برگشتی در صورت کوچک بودن با استفاده از پست و تیپاکس ارسال شوند.

کالاهای بزرگ باید به‌صورت تلفنی جهت بازگشت هماهنگ شوند.


هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد یا اشکال فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی و آسیب دیدگی فنی و فیزیکی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه آنلاین اچ وَک برسد، هزینه‌های ارسال مجدد به عهده فروشگاه آنلاین اچ وَک است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت فروشگاه آنلاین اچ وَک ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و شماره 09351027656 در واتساپ ارسال شود.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا اشکال فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی و آسیب دیدگی فنی و فیزیکی توسط کارشناسان فروشگاه آنلاین اچ وَک، هزینه بازگشت و ارسال مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود. جهت جلوگیری از این موضوع، بهتر است پیش از مرجوع‌ کردن کالا، حتما با واحد خدمات مشتریان جهت هماهنگی تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً خودداری فرمایید.


چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

درخواست خود را از طریق تماس با واحد پشتیبانی فروشگاه انلاین اچ وَک با شماره های 02188829726 - 02177534123 اطلاع داده یا از طریق ارسال در واتساپ با شماره 09351027656 اطلاع دهید.


نکات تکمیلی در رویه بازگشت کالا

این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. مواردی مانند نصب، راه‌اندازی و استفاده نادرست، مشکل ناشی از حمل و نقل و جابجایی توسط مشتری، اعمال تنظیمات اشتباه توسط مشتری، کاربرد غیرمعمول توسط مشتری، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) شامل این بند شده و امکان بازگشت محصول به دلیل اشکال فنی تحت این موارد غیرقابل قبول می‌باشد.

باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه‌اندازی شوند (مانند پکیج دیواری، مشعل، کولرگازی و ...) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش و هفت روز ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت.

در صورت استفاده از کد تخفیف در سبد خرید، ممکن است امکان اعمال تغییر در سبد خرید با در نظر گرفتن تخفیف قبلی وجود نداشته باشد. (هر کد تخفیف شرایط خاص یا گروه کالایی خاص را شامل می‌شود)

پس از بررسی کالای مرجوع شده توسط کارشناسان بخش خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت، مرجوع شده باشد به‌صورت تلفنی به مشتری اعلام گردیده و مجددا برای ایشان ارسال می‌شود.

در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه به‌صورت امانت نزد فروشگاه آنلاین اچ وَک در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت فروشگاه آنلاین اچ وَک در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

تماس با ما در واتساپ

تماس با ما در تلگرام

ارسال پیام کوتاه به ما

تماس با ما

پیشخوان هدر چپ موبایل

منو