پاسخ به پرسش های متداول

آیا میتوان قبل از خرید از مشاوره تلفنی استفاده کرد؟

بله. قبل از خرید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.
همچنین میتوانید سوالات خود ا در واتساپ ارسال نمایید.


برای خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اچ وک ، باید در سایت عضو باشم؟

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل ثبت نام کنید.


می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، امکان ثبت سفارش به‌صورت تلفنی امکان‌پذیر است.

تلفن مشاوره و خرید 02177534123 می باشد.

با توجه به شرایط بازار و قیمت های شناور، بسیاری از محصولات دارای تگ قیمت "قیمت استعلام شود" هستند. سفارش این محصولات به‌صورت تلفنی انجام میگیرد.


چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

1- از طریق منوی ورود، در بالای سایت وارد سایت شوید.

2- روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.

3- در این قسمت میتوانید جزئیات سفارش خودر را دیده و روند آماده‌سازی و مراحل ارسال خود را ببینید.


در صورتیکه که کالای دریافتی با سفارش مطابقت نداشت چه کنیم؟

علیرغم سعی و تلاش فراوان مجموعه اچ وک در انجام هر چه بهتر خدمات به مشتریان عزیز، گاهی اشکالاتی نظیر اشتباه در ارسال مرسوله بوجود می آید.

در صورت بروز این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

1- مراتب را به‌صورت تلفنی به بخش ارسال مرسولات فروشگاه اچ وک HVAK.IR اطلاع داده و کد سفارش خود را اعلام نمایید.

2- عکسی از محصول دریافت شده به صورتی که جزئیات اختلاف آن با کالای درخواستی مشخص باشد تهیه نموده و به بخش ارسال مرسولات بفرستید.

3- پس از بررسی و تایید ارسال اشتباه کالا، هماهنگی برای ارسال مجدد کالای درخواستی و بازگشت کالای قبلی با شما انجام میگیرد.

4- هزینه ارسال مجدد کالا و بازگشت کالای قبلی بر عهده فروشگاه آنلاین اچ وک HVAK.IR می باشد.


در صورتیکه کالای دریافتی دچار مشکل یا ایراد بود چه کنیم؟

کالاهای ارسالی ممکن است به دلایل مختلف دچار ایراداتی شوند، از جمله ضربه خوردن در روند ارسال کالا، و یا ایرادات کارخانه.

در صورتیکه ایراد ظاهری یا فنی به هنگام ارسال کالا به‌وجود آمده باشد، باید هنگام تحویل کالا این موارد را چک نمایید و به ما اطلاع دهید. فروشگاه اچ وک این موارد را از طریق حامل (باربری - پست - تیپاکس - پیک موتوری و ...) پیگیری مینماید و کالا و یا قطعات معیوب را با کسب رضایت نهایی مشتری تعویض مینماید.

درصورتیکه دستگاه دارای ایراد فنی باشد با توجه به شرایط گارانتی محصول، اقدامات لازم انجام میگیرد.

لازم به ذکر است،محصولاتی که دارای گارانتی نباشند، شامل 7 روز ضمانت بازگشت فروشگاه اچ وک گردیده و باید قبل از پایان این زمان، کارکرد کالا تست شده و از سلامت آنها مطمئن شوید. 

در صورتیکه محصول مورد نظر دارای گارانتی باشد، به شرکت ضمانت کننده بازگشت خورده و طبق ضوابط گارانتی شرکت مورد نظر با آن برخورد خواهد شد.

شرایط بازگشت کالا را در اینجا بخوانید.


آیا امکان مرجوعی کالایی که به اشتباه خریداری شده وجود دارد؟

بله. در صورتیکه کالا کاملا سالم و در بسته بندی اصلی خود قرار داشته باشد و قابل فروش مجدد باشد، قابل مرجوعی است.

لازم به ذکر است هزینه بازگشت کالا بر عهده خریدار بوده و وجه کالا پس از دریافت و بازدید کالا عودت داده میشود.


خرید کالا با تعداد بالا شامل تخفیف میشود؟

بله، خرید کالا با تعداد بالا (بسته به کالا معمولا بیش از 20 عدد) شامل تخفیف میشود. (تلفنی چک کنید.)


کالایی که در فروشگاه شما موجود است را برای فروش دارم، آیا خرید مینمایید؟

خیر، فروشگاه آنلاین اچ وک هیچ کالایی از اشخاص متفرقه خریداری نمی‌نماید.


آیا قیمت کالایی که در فروشگاه ناموجود است را می‌دانید؟

خیر، فروشگاه آنلاین اچ وک اطلاعی از قیمت کالاهای ناموجود ندارد.


آیا امکان پرداخت وجه کالا به‌صورت قسطی یا چکی ممکن است؟

خیر،تمامی کالاها به‌صورت نقدی عرضه میشوند.

تماس با ما در واتساپ

تماس با ما در تلگرام

ارسال پیام کوتاه به ما

تماس با ما

پیشخوان هدر چپ موبایل

منو